One more day is not enough to change the world

hejhej, sitter i storarummet & kollar på simpsons , nicklas han är hemma :), han går runder och pratar med hans mamma. Dom kunde inte jobba kvar på linjen i halmstad så nu ska dom ut på huggning istället & sova hemma hela månaden! det är bra tycker jag.
Annars så har jag varit i skolan idag, det var helt okej, när klockan var runt ett så blev jag jenny & johanna riktigt trötta så vi köpte oss en varsin Cola & vi fick en riktigt sockerkick! Helt galna blev vi, kunde inte sluta skratta :) så jag har haft en bra dag i skolan :)
imorgon så ska vi vara i köket hela dagen, ska laga tinas meny, allt lät gott , så det ska bli kul, jag ska jobba själv på husmanskosten & det tycker jag om! Skönt att jobba i sin egen takt.

Efter skolan idag så gick jag bara hem & låste upp dörren till nicklas som inte hade några nycklar med sig, sen tog jag pip & gick hem till mormor som lovade att bjuda på mat idag. Det blev kasslergratäng med ananas, riktigt mumsigt blev det. Nicklas kom också och åt lite senare.
Sen gick vi ner till hartmans & fikade med Jocce & Johanna :) Roligt!
Imorgon så ska jag följa med johanna till friskis & köra afrodans , det ska bli kul , hoppas bara det inte är allt för jobbigt så jag klarar av det :) Men det ska jag nog fixa !


Nu ska jag ta vara på att min älskling är hemma & mysa lite. Ha det bra ! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0