Pretending not to see their needs

Sitter i våran otroligt sköna soffa & kollar på one tree hill, rätt bra avsnitt idag faktiskt, brukar inte tycka om de annars.
vi kom hem ifrån växjö för ca en och en halv timme sen, robin är här också, dricker lite kaffe & kollar på sjuka video klipp på youtube. Fast just nu sittr jag ensam, nicklas och robin bär upp min gå maskin åt mig :) jag måste kunna träna nu när jag ska vara ensam :). Men denna veckan blir det inte så länge, en dag mindre är alltid bra :D.

Johanna ska komma hit senare med den andra OC boxen så jag har något att göra på eftermiddagarna. Nicklas åker iväg idag, och imorgon ska jag till skolan, antagligen måste jag bestäma mig vart jag ska vara på praktiken, får nog bli Gemo skolans matsal. Skit praktik, vill verkligen inte!

Men nu ska jag nog kolla runt i de kartonger som finns kvar och plocka upp lite saker, sen ska jag ner i tvättrummet & lista ut hur dessa maskiner fungerar. Ha det bra Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0