Got my ass squeezed by sexy cupid

Inte trodde jag att det skulle vara så krongligt att göra en adress ändring :s har hållt på i tjugo minuter nu, men är snart färdig. Hur mycket som helst man måste läsa och skriva, & att det ska kosta pengar med :O, det är ju bara dumt kan jag tycka ! skit ner er Adressändring.se  !


Till helgen så ska vi fixa så min adress också kommer hit, då har jag offeciellt flyttat hemifrån! :D GREAT!

Skolan idag har varit mer än okej, jag har haft riktigt roligt, jag uppskattar verkligen mina klasskamrater om man ska kalla dom det :), Tina Johanna Jenny & Clara, lätt dom roligaste jag känner :D Vi har haft riktigt roligt idag med mina smygfisar , Claras roliga ögon & jennys skitlukt HAHA!, Jag har varit på sånt bushumör hela dagen idag & det kändes bra att få skratta av sig :) Vi var i köket idag & hade bakning utan någon lärare, det gick hundra gånger bättre än vad det gör när lärarna är en bakom röven hela tiden & tjatar :), vi hann med allt som skulle göras och försäljningen gick jätte bra! vi tjänar en hel del på att sälja det vi bakar, härligt, förhoppningsvis så får vi ihop pengar till en resa i 3:an! Hade varit toppen :)
Vi gjorde super söta cupcakes , dom blev jätte fina! har dock inget foto på dom vi gjorde, men här är några liknande


Efter skolan gick jag till netto & handlade lite godsaker, lite mumsigt bröd, några bananer, lite citroner & lite lime :), ska mumsa i mig lite citron vatten sen, det är fint det! Käpte även ett nytt dusch munstycke, det vi har här är helt fuckt, så ska prova det nya sen och se om det funkar bättre ;) tänk inga snuskiga tankar nu! Efter jag hade handlar tog jag med mig pip hem till mormor, drack lite kaffe & sen gick jag och handlade åt henne med. Jag gick därifån runt halv sex kanske, gick hem och gjorde lite mat, stuvade mackaroner & prinskorvar som jag fick av mormor , hon är snäll hon:)
Nu har jag suttit i soffan ett bra tag fastande framför tv:n, ska snart hoppa in i duschen & sen blir det paradise hotel final! Vet inte riktigt vem jag vill ska vinna nu när Greta & andreas åkte ut åkte ut, men men vi får väl se :)
HA EN BRA KVÄLL , PUSS HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0