But I'm too close to turn around

Nu har jag nästan precis kommit hem ifrån Afro-dansen med johanna :), det var riktigt roligt! Det måste göras igen verkligen, jag ska dit nästa vecka med , absolut!
Skolan idag var rätt okej, men samtidigt riktigt jävlig. Lärarna är inte lika roliga och slappa som dom var innan, och det börjar gå mig på nerverna! Men imorgon är det sista dagen innan praktiken, som jag ska på Gemo skolan. Ska bli , tråkigt!
Efter skolan gick jag hem & hämtade pip, gick sen hem till mamma och åt lite middag, sen gick jag hem & bakade cupcakes , dom blev ursöta!

Eller vad tycker ni?

Ska hoppa in i duschen nu, sen får det blir sängen & kolla på the ugly truth , somnade till den igår, så får se om jag kan hålla mig vaken ikväll :) Ha det bra Puss hej

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh så söta dem blev Em :D <3

2010-02-05 @ 22:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0