I just want to sit and stare at you

Har nyss ätit pasta med tomat sås & lite grönsaker med älskling, jag gjorde maten & har nu diskat s nicklas fr ta ut hunden & gå hem till mormor med cigg :) hon går inte ut när det är snö så vi handlar åt henne.
Just nu sitter vi i soffan och myser, tror det är det enda vi ska göra ikväll, jag har i alla fall inte lust med något annat, det är alldeles för kallt för att gå ut så jag ska bara vara inne.

Har haft tre prov i skolan idag, det gick väl okej, först i näringslära om grönsaker & rotfrukter, sen i samhälle om regeringen & något mer, sist men absolut inte minst, i svenska om gamla författare som levde för typ 1000 år sen! vem fan bryr sig om vad dom skrev & varför dom skrev det!
Men men vem har sagt att skolan alltid är nödvändig? Vi fick i alla fall sluta en halvtimme tidigare så det var rätt nice. & nu är det inte skola på fem veckor, fyra veckors praktik & en vecka sportlov. Ska bli härligt med lov. Det är bara två veckor tills dess så jag hoppas att det går fort.

Imorgon bär det av till Mjäryd & svärmor + janne . Det ska bli kul, det var längesen man träffade dom nu, så det ska bli trevligt. Lite god mat och några goa skratt. Johanna & Jocce ska också med. Hela halva släckten, om man kan säga så? :D.

Men nu så ska jag få nicklas att ta ut hunden & sen ska vi kolla på National Geografik & Discovery Chanel, bra kanaler det! Ha en mysig fredag allihopa,Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0