Through an endless diamond sky

Sitter i soffan, nicklas är i köket & diskar, vi har nyss ätit, kycklingfilé, currysås & ris, det var gott det :) annars idag har vi bara tagit det lungt. Vi har inte varit riktigt på hugget idag, vi hade en inflyttningsfest igår & den blev större än jag trodde & det bågick längre än jag egentligen ville. Jag var inte alls på humör igår, men det ändrade sig när johanna & lollo kom hit :P.
Jag tycker att kvällen var bra & jag hade roligt, tills min dumma kusin jimmie självklart spiller på min matta! Jag varnade alla , den som spiller , den betalar. Så när efterfesten var slut så satte jag mig i soffan & såg fläcken & brast genast ut och blev galen. Men vi fick bort det mesta av fläcken, men det finns fortfarande kvar & även om det inte är jätte synligt så ser jag det! Men men, hoppas nicklas har lärt sig en läxa. Inga fler fester hos oss!
Folket gick nog hem runt halv tre , men jocce & johanna stannade kvar ett tag. Men vad vi sa där har ni inte med att göra. Det var rätt onödigt ändå. Och Johanna , du behöver inte be om ursäkt!

Jag tänkte lägga ut lite bilder sen igår, men det går visst inte just nu och jag orkar inte vänta eller fixa det.  så istället ska jag kurra ner mig i soffan i tio minuter innan jag ska hänga tvätten. Ha det bra Puss
Through an endless diamond sky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0