You'll be the prince and I'll be the princess

jag sitter ner bäddad i soffan, men mjukis kläder & Paradise Hotel på tv:n. Det är rätt tråkigt att sitta här ensam men man får väl vänja sig, det kommer ju vara så här ett tag. Men från något tråkigt till något roligt - Jag har färgat håret helt själv! det ni, :D, jag hade inte speciellt mycket att göra & när vi var i växjö idag köpte jag två nya blonderingar så jag öppnade en & kladade in det i hårbottnen, det blev rätt okej för att jag har gjort det själv :), Så det var i alla fall en timme jag lyckades döda där, sen håller jag på att tvätta med, i detta huset har vi två tvättmaskiner , riktigt skönt, så det slipper ta sån tid , så det är färdigt tvättat men nu hänger det på tork i torkskåpet. Rätt så duktigt har jag varit idag. Jag har också plockat upp lite ur några lådor & jag har kastat tomma kartonger . johanna va här innan med OC boxen sesong två , det ska jag fördriva tiden med hela veckan! :) Känner att vi kommer trivar riktigt bra här :), jag mår redan bättre!
Imorgon blir det skola, ska ha bakning imorgon & jag ska bara en lätt socker kaka, med det menas att det inte finns något fett i den :), det kan vara bra nu när man tränar :), ska även baka vetebröd, gott det! Måste lära mig goda bröd nu, för nicklas vill att jag ska baka eget bröd så vi slipper köpa det :), det är ju trotts allt godare med hembakat!

Nej, nu ska jag ta mig en skål kelloggs lite vindruvor & ett glas lime vatten :) & kolla på paradise , sen får jag försöka sova , hur nu det ska gå helt själv utan tv! :O önska mig lycka till ,Puss hej!


Muuuums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0