You're gonna find yourself somewhere, somehow

Idag börjas det, praktit skiten. Jag har verkligen inte lust alls att gå dit & vara trevligt när jag bara vill räcka ut tungan till dom som jobbar där.
Nicklas är med uppe, klockan är kvart i sju & jag kollar på vakna med the voice, har varit vaken i en timme redan. & praktiken börjar vid halv åtta. Jag har ätit tre knäckebröd & en kopp kaffe , och antagligen kastade jag i mig det för fort för nu mår jag illa. Ahhhhh! Skit dag, jag vill följa med nicklas till kristianstad istället för att vara och jobba. Jag tänker klaga hela tiden. Så dom tycker jag är jobig & skickar hem mig.
Nu nyser jag med :s, kanske håller på att bli sjuk ändå.
Men får väl gå nu antar jag. Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0