And it's all in my head

Det är sjukt vad nikotin har kontroll över en. Jag har inte rökt på, vad blir det.. 16 timmar. Det gick hur bra som helst i morse när jag steg upp, drack kaffe hos mormor & när jag var ut med lucas på en lång runda. När jag gjorde mat, efter maten. Nu har det gått ca en halvtimme sen jag åt och nu börjar det krypa under huden på mig.
Jag tror jag måste ha någonting att göra hela tiden , men det finns inte så mycket att göra. såg fram emot att hjälpa adde och anna att flytta idag så jag slapp tänka på nikotinet, men det blev inget med det. Så nu sitter jag ensam hemma, mamma jobbar och nicklas är hos robin. Det ligger ett oöppnat paket ciggaretter ute i hallen och det är så frustrerande.
Just nu så sitter jag och lyssnar på musik, försöker sjunga lite och tänka på andra saker. Känner på mig att detta kommer inte gå som jag vill, jag har redan tänkt tanken att 'en cigg gör ingenting' & 'det är ingen som behöver veta'. Grejen är att jag kommer veta. jävla skit. Nej nu ska jag spela world of warcraft och ladda ner musik så jag kan tänka på något annat!

om det är någon som har ett bra tips på hur jag kan göra för att hindra mig själv, så tala gärna om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0