Bright lights to cast a shadow

Åhhh vad det är skönt att träna :) det är ett måste för mig nu att köpa ett friskis-kort! Det ska bli så kul!
Efter jag hade ätit så tyckte jag att det skulle vara skönt med lite avslappning så jag tog på mig mjukis byxor & en slapp tröja & begav mig till Open sun eller vad det nu heter & solade i femton minuter :) det var avslappnande men när jag hade gjort det så tyckte jag att jag borde få upp tempot lite & inte bara slappa, så jag hoppade upp på rullbandet hemma & gick/sprang i 40 minuter. efter det, situps! Det spänner gött i både magen & benen nu. Tränade vaderna lite med när jag ändå höll på.

Det är skönt att slippa gå utanför dörren och ut i kylan när man ska träna, jag kan göra det här hemma istället. Men jag ska ändå köpa ett friskis-kort.
Efter träningspasset gjorde jag lite ägg röra & åt två mackor, sen hoppade jag in i duschen.
Nu sitter jag i sängen & väntar på att nicklas ska ringa, han har inte ringt än idag & det gör mig lite orolig. Men det är nog ingenfara. Jag får vänta ett tag till.

Nu ska jag kolla på real housewifes of new jersey & sen föna håret & läsa lite innan jag somnar. Sov gott allesammans! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0