But I'm trapped by your love

God kväll, jag tycker att det känns som att jag har gjort något vettigt idag. Men det har jag inte. Jag har varit hos mormor & snackat skit & ätit onyttigt. När jag kom hem har jag bara suttit framför tv:n och inte gjort ett piss. Runt sju började jag prata med johanna på msn & hon hjälpte mig att komma på vad jag skulle äta, även det var inte speciellt nyttigt. sen har jag duschat & nu ligger jag i sängen igen & kollar på 'Tjocka barn - för feta för att leka' hemskt att låta sitt barn bli så. unga barn dessutom som inte har någon aning om vad de stoppar i sig.

I vilket fall som helst så har jag inte gjort mycket bra idag. Jag har inte ens läst på provet som jag antagligen kommer att får göra imorgon :s det är lite kasst. jag har haft hela dagen på mig. Dumma emmy.

Jag ligger ochväntar på att nicklas ska ringa. Saknar han jätte mycket & jag vill bara att tiden ska gå fort så det blir fredag snart! Jag älskar min nicklas & jag vill att han ska komma hem efter fyra som alla andras pojkvänner. Jag hoppas att han inte behöver jobba i skogen så länge till utan kan jobba i älmhult igen. Kommer bli ensamt i den nya lägenheten.  Våran lägenhet! Med våra saker & våra regler. Ska bli skönt.

Nu ska jag föna & platta mitt hår & sen ska jag kolla igenom papprena till provet sen måste jag sova. Ha det bra & so gott ni som ska det. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0