cold as the winter wind when it breeze

Nu fick jag nyss reda på att vi har samhälls prov imorgon, skit också! Så jag borde egentligen läsa på det istället flr att sitta här & skriva. Men jag tycker inte om att öva inför prov, känns inte som att jag lär mig något. Men jag måste nog ändå kolla igenom det lite, det var ju inte så mycket.
Från något tråkigt till något mycket roligare :) .. Jo, Nicklas ringde innan & vi pratade i en hel halvtimme, det brukar vi inte göra, jag älskar att prata med honom. Men imorgon är det fredag & då kommer han hem! Förhoppningsvis så flyger timmarna förbi så jag slipper kolla på klockan hela tiden. Men imorgon så SKA jag dra ut sakerna ut lådor & klädkammaren & gaderoben i sovrumet, ska rensa ut det som ska kastas & packa ner det som ska sparas :) Sen kanske jag tar och går en sväng till ikea & kollar runt lite, det känns som att jag inte har varrit där på länge. Ska inte köpa något dock, det får vänta tills vi har flyttat in tycker jag , lättare att plandera då :)

Gick/sprang på maskinen innan med, som sagt så skulle jag hålla på så länge jag orkade & jag orkade i en halvtimme & det är bättre än inget. Sen lite situps & lite lår-övningar. Förhoppningsvis så har jag inte ont imorgon utan en skön träniningsvärk!
Ska även träffa johanna imorgon efter skolan , ska ta en fika & hon får ta och visa mig stepen som jag ska följa med till på tisdag nästa vecka tror jag det var :) Är sjukt nervös inför det där, men det ska nog gå bra. Gör jag bort mig så har vi i alla fall något att skratta åt!

Nu ska jag först måla naglarna & föna + platta håret. Efter det så ska jag läsa igenom samhälle-skitet! Sov gott Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0