Did someone break your heart inside?

God morgon. Sitter i köket som vanligt, men ruffsigt hår & osminkat ansikte & den trogna kaffe koppen i handen :) Ska nog börja fixa mig snart om jag ska hinna gå till skolan. Har inte alls lust att gå dit idag, eller lust och lust kanske man inte ska kalla det. Det ska bli kul att inte var hemma, men jag skulle vilja sova länge, det är så jag menar!
Skrev till johanna att jag kommer vid halv nio , men jag tror jag beger mig dit nu ändå. En toffs & lite maskara sen är jag räddad. Så ska ta & fixa mig sen gå :) Ha en bra dag!

Förresten, någon mer som tycker om 21 guns med Green Day? Jag tyckte den var riktigt bra! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0