But it's just the price I pay

PANG PANG PANG! hej och hå nu är det 2010, känns lite konstigt att skriva 2010 :s, men det är sånt man vänjer sig vid.
Kvällen blev bra i alla fall. nicklas kom hem efter ett tag, jag gjorde varma mackor till oss vi drack en grogg var och kröp sen under täcket och kollade på 'laddat vapen 1' tror jag det var. När klockan sen blev tio i tolv tog vi på oss flera lager kläder, eller ja jag gjorde, jag hade två par strumpor var av ett par var ragg-sockar, ett par jeans, ett par mjukis byxor , två par linnen en tjocktröja, en halsduk, en mössa, tjock vinter jacka + luva. Men jag frös inte heller! Det är skönt att kunna gå ut i tio minus grader utan att frysa :D
Men i vilket fall som helst gick vi ner till torget, mötte robin och två killar till, vilka de nu var. smällde av våra fyverkerier  & sen gick jag hem och nicklas åkte hem till robin.
Efter det följde jag med mamma ut till min morbrors frus mamma där vi skulle hämta mormor, hon var lite runt under förtterna men det får man vara fast man är över 60 tycker jag :). Sen körde vi hem henne & nu sitter jag ner kurrad i sängen med täcket upp över öronen och en hustler i ena handen, förresten så smakar den typ rostade kaffebönor, men man får nöja sig med det man har.

Som sagt då, 2010 nu. herregud vad tiden går fort, vad tog 2006 vägen, tycker det inte var alls längesen. Men nu får vi se vad 2010 har att bjuda på. Jag vet i alla fall vad jag har att vänta mig, för nu slutar jag röka och jag slutar med godis. Jajemen. Hoppas verkligen jag har så mycket självkontroll att jag klarar dethär. Får se om jag kan få nicklas att dra ner på det så jag får lite hjälp :).

Nej nu ska jag ta och spela lite WOW och sen sova i väntan på att nicklas ska komma hem. När han nu kommer.
Gott nytt år på er allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0