I can tell you my love for you will still be strong

Det var skönt att sola, GRATIS :) ja just det jag fick sola gratis, det var något mycket mystiskt med solariumet, precis när jag skulle lägga i pengar så sätts solariumet igång och det står att de är pengar i det för 30 minuter, så jag bockar och bugar och hoppar i solariet. Det var super skönt! När jag solar färdigt så gick jag till netto, köpte ett halvt kilo vindruvor & två mangos. Sen gick jag hem, gick/sprang på maskinen i 30 minuter & tränade sen magen lite. Det var riktigt jobbigt. Men även det var skönt!

Nu sitter jag i sängen efter att ha duschat och ätit lite kvällsmat, eller mackor ska jag nog säga :) Jag kollar på 'real housewifes of new jersey' helt sinnessjuka är dom. Kastar bord och skriker. Men roligt är det att kolla på i alla fall.
Ska ta och fixa håret nu, dax för skolan imorgon. usch, vill vara hemma. Men bäst jag går. ligger redan efter.
Sov gott allihopa Puss!


Mosters älsklings Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0