I could feel my eyes turning into dust

Gick aldrig till skolan idag, stängde av larmet i morse och somnade om, det är super skönt! man borde ställa klockan på helgerna så man kan stänga av det och somna om, bara för att det är så skönt , haha! :) så jag stannade hemma och steg istället upp vid halv elva, tog ut hunden och satte på kaffe, sen väckte jag nicklas.
Följde med mamma till osby och hämtade mimmi på skolan, hon ska visst sova här hela veckan. Så vi flyttade ut alla saker som stod i vårat så kallade 'rök rum' & ställde allt i storarummet & sen kom adde och hjälpte nicklas upp med en madrass ifrån källaren. Så nu står våran nya soffa i storarummet. Men men så kan det vara.

När klockan blev halv fyra var det dax för nicklas att gå till folkets hur och köra upp. Han klarade det inte :(, men han får en ny chans imorgon i växjö klockan halv tolv. Så jag följer med han till växjö imorgon och nu vill jag att ALLA håller tummarna så hårt att dom blir blåa FÖRSTÅR NI DET!!!

Nu ska jag gå och lägga mig, blir att gå upp tidigt imorgon. Ska snart kolla på paradise hotel snart med, & jag ska lyssna på lite låtar ifrån OC det var så länge sen, ska köpa alla boxarna när vi har flyttat , jajemen! GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0