i need you

måndag igen & vi är redan inne på vecka tre, tycker det är lite små jobbigt att tiden går så snabbt! Jag ligger i sängen och hostar, fick hosta i fredags & har haft det hela helgen, så jag bestämde mig för att vara hemma ifrån skolan idag också. Det ger mig lite extra tid att öva inför proven jag missade i fredags.
Än så länge idag så har jag varit ute med hunden, ätit äggröra två gånger för jag tycker det är gott & jag är hungrig hela tiden. Sen har jag bra legat här och kollar på tv, även kollat runder lite här inne på datorn.

Nicklas han steg upp halv sex i morse, jag vaknade också så klart, så jag var uppe och strossade lite, vill spendera så mycket tid som möjligt med han innan han åker iväg. Han packade & drack lite kaffe, vilket jag inte gjorde för då skulle jag aldrig kunna somna om igen. Tillslut fick jag tillbaka han till sängen så vi myste ett tag innan han var tvungen att gå. jag hatar när vi måste säga hej då & jag vet att jag inte kommer få se eller träffa han på fem dagar! Det är jätte jobbigt, och jag som trodde det skulle bli lättare med tiden att han åkte iväg, jag tänkte att man vänjer sig, men det gör man verkligen inte. 


jag vill ha min nicklas hemma. jag älskar dig!

I helgen så har vi inte gjort så mycket, efter som jag har varit sjuk så har jag mest tagit det lungt. Det har inte blivit något springande på maskinen i alla fall för då hade jag nog dött! Istället så passade vi mysan från fredag till lördag. Nina följde med mamma ut och festade medans jag och nicklas satt hemma med det livliga barnet. Mamma som är över 40 & nina som är 22 kom hem fulla som sprutor klockan sju på morgonen. Så det var bara att stiga upp & ta dagen med storm. Trotts att jag var mottligt irriterad! Men robin ringde sen & bjöd med nicklas och mig till växjö, ett stort tack! han var räddaren i nöden, då jag var på väg att brista!.
När vi kom hem ifrån växjö tog jag med mig mysan och hunden och gick bort till mormor. Nina kom också. Sen gick jag hem och vilade hela dagen. jag var helt slut.
Igår så var vi hemma mest hela dagen, nicklas var iväg en halvtimme eller något. Jag kände mig extra huslig så jag diskade och gjorde hemlagade hamburgare & klyftpotatis & kladdkaka till efterrätt :) Då blev nicklas lite extra glad så han plockade upp allt skit som låg på golvet i vårat sovrum så nu är det städat här inne med.

Nu så har jag ringt till mormor som inte är alls speciellt glad över att jag är hemma. Hon blir lika arg varje gång jag inte går till skolan. Men hon lungade ner sig när jag sa att jag mådde dåligt :). Så nu ska jag gå bort till henne med en bit kladdkaka & vaniljvisp och dricka lite kaffe.

Rökningen förresten mina vänner går kanon nu, jag röker knappt någonting längre & då menar jag typ en halv cigg om dagen. Om ens det. Jag är på god väg till ett liv utan nikotin nu (Y) Jag är duktig.

Men ha det bra nu Puss hej

Kommentarer
Postat av: Johanna

Läste precis din blogg nästan precis efter jag skrivit i min.Tänk att vi känner likadant. och man kommer aldrig vänja sig. Man vill ha hemma den man älska. Att den kommer hem på kvällarna och bara vara. Men de kommer väl inte alltid jobba så. Tur vi har varandra:P Och fika tycker jag låter super bra. när kan du? =)

2010-01-18 @ 17:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0