I think I'm moving but I go nowhere

God kväll. Jag ligger ner kurrad i sängen med frösna fötter & kollar på när nicklas packar inför ännu en jobbvecka. imorgon åker han iväg och jobbar en vecka i blomstermåla men nästa vecka då ska dom till ljungby vilket betyder att han kommer hem varje dag :) det ser jag framemot.

Jag vaknade kring halv tolv idag. Steg upp satte på kaffe, väckte nicklas & tog ut pip.
Sen kom robin och hämtade oss, vi åkte först till ikea för jag glömde så klart att köpa en sak igår. Sen bar det av till tingsryd där robin skulle kolla på bil. Men det var stängt. Så vi åkte istället till växjö och kollade på sherlock holmes på bio. Sen självklart mc donalds, sen åkte vi hem.

Nu ligger jag i sängen och kollar på nyheterna. men jag borde sova för jag sä skit trött klockan är dock bara kvart över sju. men men. man måste ju ställa om sig någongång, skolan börjar ju nästa vecka.
Så sov gott , hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0