Imagine a place for us where you and I stay

Idag är jag sen. klockan är redan kvart över sju & jag har bara varit ute med hunden, ska fortfarande dricka kaffe sminka mig & platta/fixa håret :o , får väl komma lite sent till skolan kanske, vi har ändå bara steorkök med therese idag.

& idag kommer min älskling hem! Jag fick ett jätte gulligt sms ifrån han igår, sånt älskar jag :) han skrev ' tänker jätte mycket på dig baby, vill bara att du ska veta att jag älskar dig med hela mitt hjärta' Vem smälter inte av något sånt?, jag gör det i alla fall & nu saknar jag han mer än någonsin!

Men nu måste jag dra så jag kanske ändå hinner i tid till haganässkolan , bajs skola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0