It is all that I'm breating for

Då var även onsdagen snart avklarad! Det känns ortroligt bra :) bara en eftermiddag/kväll kvar :). Hoppas på att morgondagen kommer gå bra & gå snabbt. Vi ska vara i stor köket imorgon, jag ska göra en lax & skaldjurs soppa med potatis, får se hur det går. Det jobbigaste kommer att vara den satans potatisen , det tar sån tid att skala dom & man får ont i händerna. Ska nog ta att prova skalmaskinen imorgon , har aldrig testat den så det är min tur nu, så slipper jag ska alla för hand! hehe.
Idag i skolan så har hela klassen varit på humör hela dagen & jag tycker att vi har varit otroligt duktiga idag. ALLA & då menar jag alla var med på gympan idag , ombytta och allt! Vi spelade bedminton (?) & hade faktiskt riktigt kul, var till och med på uppvärmningen. Jag känner att jag har ådstakommit något idag. Kanske skulle man ge gympan en chans ändå? Så jobbigt & tråkigt är det egentigen inte. Sista lektionen idag är förberedelse inför imorgon, men det skippade jag, tyckte att jag varit så duktig på gympan så jag kunde få gå hem. & tur var det att jag gick hem, för när jag kommer hem så säger mamma att hon har pratat med tanten på EWJ fastigheter & hon sa att vi fick flytta in i våran nya lägenhet redan i månadsskiftet! ÄR INTE DET HELT UNDERBART! åhhh jag blev så glad att jag hoppade av glädje! Det betyder att jag måste börja packa & jag älskar att packa, man hittar alltid nya/gama saker som man glömt bort att man hade. Så jag tror jag ska riva ut klädkammaren efter jag har ätiti. Har tagit upp lite flytt lådor också, detta ska bli så roligt! BARA TVÅ VECKOR KVAR!
Jag gick hem till mormor en runda med efter att jag gått lite på byn med hunden efter skolan. Hämtade mysans paket & funderade på¨vad jag skulle ha för smak på tårtorna jag ska bara tills på lördag till kalaset. Det är inte lätt, imorgon ska jag be min lärare om hjälp, hon kan sånt :)
Men från tårtor till något helt annat, ambulansen kom körande här utanför nyss, & den lilla vanliga bilen som brukar komma först kom precis efter? så sa det ju inte gå till. & nu kom det två brandbilar med, nu blir jag nyfiken på vad som kan ha hänt :O.

Nej nu ska jag faktiskt gå. Ska äta upp det som blev över av min super goda mat igår :) Ha det så bra Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0