I've told you time and time again

Jag måste berätta att jag har väldigt ont i mitt vänstra lår & i min högra arm, fortfarande! Funderar på om att jag kanske skulle gå en runda på maskinen så kanske det går över. Eller blir det värre :o , det hade jag inte uppskattat, jag kunde knappt hålla i min tallrik idag i skolan.
Skolan, självklart så fick jag både skala, hacka & skära idag. Råa rotfrukter, tex potatis, rotselleri & morötter. Alltså inte speciellt mjuka grejer som jaqg fick skära i små bitar, ca 10 potatisar , 1o morötter & typ 30 st andra olika rotfrukter. Jävla piss. Jag gjorde soppa & lax, det smakade skit. Men inte mitt fel, det är inte jag som har skrivit receptet trotts allt. Men men, det är så det blir i bland.

Jag är glad att denna veckan snart är över, i alla fall vardagarna. Jag saknar nicklas något så otroligt mycket! Han ringde nyss & dom skulle iväg och träna lite sen skulle han ringa igen efter dom hade ätit. Så jag kanske ska passa på att träna lite själv så jag inte är på maskinen när han ringer. Är dock jävligt trött idag, så får se hur mycket jag orkar.

Ha det bra Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0