life on the murder scene

Godkväll, sitter i sängen nu , har nyss kommit ut ur duschen. Lagade lite mat innan, det blev biffar , brunsås & kokt potatis. Det blev helt okej tycker jag, mamma och nicklas gillade det, så det var nog inte så illa :)

Det har också varit flytt dag idag. Jag har packat ner tre lådor & tömt alla lådor vi har. känns bra att det bara är fem dagar kvar nu ! Vi gick upp till den nya lägenheten innan idag, nicklas har inte sett den , så tänkte ta en titt, men han som bor i en nu, var inte hemma. Så nicklas får helt enkelt lungna sig.
det har inte hänt mycket idag & jag är inte på skriv humör. Så därför lägger jag ut lite bilder sen idag sitället.
Ha det bra puss hej


jag hittade min gamla live-cd

Det blev rätt stökigt, men det mesta kastades senare :)

Jag hittade också denna tidningen som jag inte ens har öppnat :s

Nicklas fixade lite också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0