maybe three seconds is enough

ligger i sängen med hundarna och kollar på 16 & pregnant på MTV, vilket hemst progaram det var idag. En tjej som fick sätta igång förlossningen och just när barnet är ute så kommer adoptivföräldrarna & tar de. Hon ville inte se sitt barn, pappan stog och grät, vad skulle dom göra?, ta tillbaka barnet. usch så hemskt! vilken hemsk kännsla det måste vara, gå och bära på sitt barn i nio månader och när det väl kommer så ska man inte behålla det. Det hade jag då aldrig klarat, ett hylling till dom som kan det, kanske är det bästa för barnet.

Utöver att ligga i sängen och bli ledsen på andras bekostnad så har jag varit på ikea idag & handlat lite till den nya lägenheten. gick dit själv för nicklas tjurade och ville inte följa med. Gick nog där inne i en timme eller något. handlade dock inte för mer är 400 kr, hade hur mycket som helst i vagnen, men inte lätt att bära allting själv hem. så det blev att jag la tillbaka en massa tunga saker.
Jag gick hem direkt efter och åt ett äpple, sen gjorde nicklas lite mer köttfärs till tacosen så vi åt lite. Efter det gjorde nicklas det han alltid gör och åkte hem till robin. Så nu sitter jag här igen.

Och som att behöva vara ensam hela dagen varje dag inte är tillräckligt jobbigt, så har jag rökt. Vem bryr sig, jag orkar inte kämpa för något som ingen bryr sig om ändå. Jag kan sluta när jag vill. Det var jobbigt igår men idag har jag inte varit röksugen. inte för och ens jag blev arg. Men jag har inte ätit något godis i alla fall. Det är ju alltid något.

Ska sluts skriva nu, ta ut djuren & kanske gå hem till mormor. Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Anna Petersson

Emmy, ring mig när du är själv och kanske vill prata, jag sitter också själv väldigt ofta! :( Puss puss vännen!

2010-01-02 @ 21:56:56
Postat av: Anna Petersson

2010-01-02 @ 21:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0