show me a garden that's bursting into life

nu är klockan lite för mycket för att jag fortfarande inte är trött :s, det är inte ett dugg lätt att vänta tillbaka dygnet. Så istället för jag sitta här & bara vänta in den ensama natten. Vad deppigt. Det är inte alls kul att somna ensam. & det är ännu tråkigare att inte får ha armen runt nicklas så som jag brukar innan jag somnar :(, jag saknar min älsklings fis. Men imorgon är det onsdag & då är det bara två nätter kvar. Hoppas dagarna går fort!

Nu sitter jag i sängen & kollar på 'huset vid sjön' & kollar på skor inne på alla möljiga hemsidor. Jag vill shoppa, det känns som att det var allt för längesen nu. Så imorgon efter skolan ska jag gå en sväng på byn. Ska ändå hämta mysans present imorgon. Men än så länge så kan jag bara kolla på lite kläder & lite skor, får vänta till månadsskiftet, då får jag mitt studiebidrag, om det nu kommer denna månaden det är jag inte helt säker på.

Nej nu får det vara bra. Ska kolla vidare på skor & kläder sen ska jag försöka sova.
Ni som ska sova nu - God natt
Ni som ska sitta vakna ett tag till - ha så kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0