Slip into the tragedy you've spun this chamber dry

God morgon god morgon . Klockan är tio över sju & jag har precis kommit in efter en lååång runda med hunden, det var skönt. Kaffet kokar så härligt bakom mig, ska ta mig en kopp innan jag går till skolan hade jag tänkt.
Jag har sjuuukt mycket träningsvärk i min arm & i mina lår idag, spelade ju bedminton igår på gympan & sen sprang/gick jag på maskinen här hemma AJ AJ AJ! Jag hoppas att det inte blir så mycket, skalande, kackande & skärande idag för det vet i fan om min arm klarar , hälde upp kaffe nu & det gjorde ont :O. Men men jag ska inte klaga , det går över helt enkelt.

Kan ni förresten förstå det här med att jag & nicklas ska flytta in i den nya lägenheten nästa helg :D Helt underbart!
Ska haffa rebecca i skolan idag & tala om att hon får hjäpa till nu , sa till henne i tisdags senast att vi skulle flytta i mars. ÄNDRADE PLANDER & jag älskar det :) Det ska bli så himla roligt att får upp den nya soffan!

Jajemen, men nu är jag på strålande humör så, ska nog häva i mig kaffen & sen gå den knappt halva kilometern jag har till skolan. Ha en bra dag allesammans :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0