So before you run forever, save that shame for me

Hejhej, tisdag & andra dagen i skolan, det är väl inte något speciellt med det. Samma gammla skit & samma gamla tjat. Igår började vi med att skriva av typ fyra sidor från tavlan på mariannes lektion & vi fick veta att vi ska ha prov i proteiner på fredag. andra lektionen var med bettan och där fick vi också reda på att vi ska ha prov. Precis så man vill börja den nya terminen. Men man fick sig ett par goda skratt som vanligt :) idag kom johanna till skolan , den lilla skiten har varit i thailand i två veckor & kom hem i söndags tror jag. Bruna skit! Skönt att träffa klassen igen :)

Har inte skrivit på ett tag känns det som. I söndags åkte jag nicklas jocce & johanna till halmstad och köpte en soffa. Min & nicklas nya soffa! Våran nya stora sköna soffa. Jag är super nöjd. Nu gäller det bara att tiden går fort så vi kan flytta och ställa upp den. Nu ligger den huller om buller i gästrummet.

Nicklas han är iväg och jobbar i halmstad nu, han skulle egentligen vara i ljungby och sova hemma om nätterna men det blev ändrade planer så jag sover ensam denna veckan också. Men det är inte så farligt längre, jag har vant mig nu. Sen är det rätt skönt att ha hela den stora sängen för sig själv haha :D

tiden går fort mina vänner, mysan den lille fisen hon växer så det knakar och snart fyller hon ett år! Helt galet!

Men nu ska jag gå , ska fixa min farmar på facebook & sen ska jag duscha & sen sova , man blir lite trött av att gå i skolan. Så ha det bra . Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0