sometimes I give myself the creeps

HejHej :)
sitter i min nya soffa med fötterna på min nya matta i våran nya lägenhet! Hur bra är inte det?! Det stor en massa lådor överrallt men soffan, sängen & tv är i alla fall på platts, allt är uppe i lägenheten men inte mycket är upp plockat. Jag och Anna har plockat upp mest i köket, så alla tallrikar, glas, köksmaskiner , med mera är upp plockat :). Känns bra! Jag ska fortsätta imorgon. Adde Anna & Sebbe är här nu, vi ska kolla på en film senare. Nicklas har åkte iväg på fest, speak esey för han ikväll.

Nu ska jag inte skriva mer, det blir mera imorgon. Kanske eventuellt in några bilder med, om jag kan hitta kameran i någon av alla dessa lådor :D Sov gott allihopa , det ska jag göra! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0