the world is flashing by

Idag så vaknade jag bredvid älsklingen, det var riktigt mysigt. Jag älskar att vakna bredvid honom & ligga och dra sig ett tag & bara mysa. Sen steg vi upp runt nio-halv tio, lite surt, jag som trodde jag skulle får sova länge idag, & hade ställt klockan på halv elva. Men det var ju tur att vi steg upp så tidigt, det blev lite stressigt på slutet innan vi skulle åka till nina för att fira mysan. Jag skulle göra tårtorna & dom började jag med vid tolv, vi skulle åka vid ett. Men jag hann & dom blev fina & goda med för den delen.

Vi kom hem till Nina, Magnus & My lite i två, samtidigt kom Ninas pappa Jocke & Jimme + Rasmus. Vi öppnade packeterna först & hon fick mycket saker tycker jag. men det är alltid kul med kartongen, papper & tejp, det är mycket roligare än själva presenten, det tycker i alla fall My. Sen blev det lite tårta & kakor. Sen lite små snack. Efter det så åkte jag Nicklas, mormor, Mimmi & mamma hem.

När vi kom hem tog vi ut djuren & fikade sen med Jocce & Johanna på Ikea. Det var trevligt. Sen beställde vi pizza & nu har vi legat i sängen & degat ett tag. Ska nog inte göra mycket mer idag. Får jag nicklas att inte säga ett pip & vara tyst med både tv:n & datorn så ska jag nog läsa lite. Börjar komma igång med min bok nu. Jag kan inte gå på maskinen idag , för mamma har redan laggt sig. Känns lite surt, nu när man har ätit en slice pizza. Men får gå imorgon i stället. Ska ta och äta en mango nu , så ska inte skriva mer just nu. Jag har en massa bilder som jag har tagit idag , men sidan buggar så kan inte ladda upp dom just nu, får bli senare. Ha det bra nu PUSS HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0