Then holding hands and life was perfect

Hejhej, jag sitter hemma i storarummet, sluade skolan för ca 40 minuter sen, alltså hela fem minuter tidigare än vanligt, det tyckte våran svenskalärare. Vad snällt.
Mamma hon plockar för fullt här hemma, lite av det saker vi ska hem till oss sen står nu i storarummet på en hylla. Hon lyssnar även på absolut kids nya cd ;D, ja hon är 40 år.

Skolan idag har gått bra, det bästa var när tinas byxor sprack! HAHAH. Det var klockrent! & även var hampus ifrån bygg rätt rolig idag då han satt längst ner i klassrummet & spelade luft-gitarr & luft-trummor. Det var väldigt roligt!
Annars så har det inte hänt så mycket.

Jag gick hem ifrån skolan & ringde till nicklas för han hade ringt. Dom var på väg hem redan & dom var i ljungy så han kommer nog in genom dörren vilken minut som helst nu :) Det gör mig riktigt glad.
Skulle fikat med johanna idag men hon fick förhinder & det var väl nästan bra efter som nicklas kommer hem så tidigt.

Nu ska jag ta och rensa ute de saker jag ska behålla som finns i köket & sen ska jag äta lite. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0