There is thunder in our hearts, baby

God kväll alla människor.
idag har inte varit en super bra dag. Direkt när jag vaknade skulle jag flytta min arm som var under nicklas huvud & det gick lite för snabbt så jag fick den i ansiktet & rev mig under ögar, skit ont gjorde det! Sen spilde jag kaffe & sminkade mig i ögat. Men jag klarade mig i alla fall till växjö utan att bussen körde av vägen. Sicket jävla väder va?, helt sjukt vad det har snöat idag. När vi kom till växjö så hoppade vi direkt in i en taxi för inte en chans att jag skulle gå i det vädret, 110 spänn ville kärringen ha för att köra oss typ en&en halv kilometer typ. Vilken tjuv!
När vi kom till körskolan var det ca en timme tills nicklas kulle köra upp så vi gick in på citygross & media market och kollade lite. Sen var det dax, jag satte mig inne på max och tog en liten hamburgare och en fanta & läste så mycket jag kunde, vilket inte var alls mycket. Kunde inte konsentrera mig. Sen ringer nicklas och jag går & möter honom. Det gick inte så bra idag heller. Men nya friska tag på måndag igen, då har vi flyttat med & han har fått jobba lite. Jag tycker synd om han, han verkligen försöker & försöker & han får beröm varje gång, men ändå har dom något litet att klaga på, idag var det att han väntade för länge i rondellen. Han väntade för att han ville h fritt innan han skulle köra, är det så konstigt? men men.. ingen mening att sura ihop för det!
Nu har han åkt iväg för att jobba, han kommer hem på fredag , så det är inte så länge han är borta. Tur är de för jag saknar han redan. jag hade vant mig vid att ha han hemma nu.

Men jag ska till skolan imorgon så tiden ska nog gå fort. Ska vara i köket imorgon och göra johannas meny, det ska bli kul och smaka på det hon har valt :)
Men nu har jag dåligt samvete för att jag har ätit så onyttigt och för att jag inte följde med johannaLoo på step idag så jag måste springa på maskinen nu tycker jag, kanske även gå ner och sola lite. Ah det ska jag göra. Ha det bra Puss hej!

bjuder på en kans bild som är ny tagen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0