But see how deep the bullet lies

Jag har haft en rätt så jobbig dag, usch, skolan för det första är inte alls rolig om man inte är på humör. Jag fick jobba med Gemma som alltid tror hon kan saker mycket bättre än alla & sen börjar marianne & therese att hacka på mig & johanna, vi fick inte diska, vi gjorde hela tiden fel & en massa annat skit. Jag börjar bli otroligt trött på dom båda två nu faktiskt. Men snart är det praktik & det ska nog bli rätt skönt.

Annars idag så har jag johanna & jenny haft roligt i omklädnings rummet men det är också det enda som har varit kul idag.
Efter skolan så gick jag och handlade åt mormor , sen drack vi kaffe & åt kringlor. Nu sitter jag hemma & nicklas ringde nyss, han & jocce skulle iväg och träna så han ringer sen igen om någon ville veta det ;D

Men jag ska nog ta och gå lite på maskinen sen äta lite mat. Men innan jag gör det tänkte jag lägga in lite bilder som jag tog här om morgonen när det hade snöat som tusan ute & den var vitt precis överallt :)


Pip tycker om snön & han gillar att gräva i den :)


Jag försökte vara mästerfotarn, men våran kamera är inte den bästa




Det var vitt & mysigt överallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0