pictures

här kommer lite bilder som jag tog på lägenheten idag, det är fortfarande rätt stökigt här hemma på dessa fotorna, jag var så smart och städade efter jag tog dom & jag orkar inte ta nya just nu. Så njut!


Här har ni köket , som ni ser så har jag inte riktigt fått ihop allt än :)


Här ser ni hallen, det ser bättre ut nu när jag har lagt dit mattor & plockat undan


soff delen av storarummet :)


tv delen i storarummet.

Det var dom bilderna de, men jag är lååångt ifrån färdig med alla små saker som gör så mycket. Knappt hälften är ens köpt. Men det får vänta tills nästa månad innan jag kan bege mig ut och handla :(.
Nu ska jag bädda ner mig och älskling i soffan & mysa lite, senare ska jag testa duschen. Imorgon blir det växjö med älsklingen, så ingen skola. Får se hur glada mina lärare blir på mig då :s.

Sov gott allihopa. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0