just like a match you strike to incinerate

God morgon, eller förmiddag kanske man ska säga, klockan är ju trotts allt halv tolv. Jag & nicklas vaknade vid halv tio - tio idag, relativt bra tycker jag :) vi ska hinna med en massa saker idag. Allt är inte upp plockat än & vi måste handla hem mat för hela månaden. Jag ska ut till maxi & handla tuggben till hunden & lite leksaker, han har ingenting just nu, tycker synd om han. Ska även köpa en filt till honom som han kan ha i soffan, så det blir nog ikea också, om det inte finns någon filt på Maxi. Ska nog ta och tvätta också , det kan nog behövas :P

Igår så var adde och anna här, sebbe kom lite senare också, dom hjälpte till att flytta (tack för det!) sen, skuvade adde & wänär som också kom sen ihop köksbordet & satte upp det, anna och jag fixade i köket. Senare kollade vi på Robinson Karibien finalen, sen kollade vi på en psyk/skräck/thriller film med Reneé Zellweger, den var rätt bra , fast i slutet gick det över styr.

Runt halv ett-ett gick dom hem & jag fortsatte pyssla & plocka här hemma tills nicklas kom hem ifrån speak esey, full som tusan. Han babblade om att han inte fick sin jacka ifrån gaderoben och skulle gå till baka till speak för att hämta den, men jag sa att det ska han inte alls, då blev han arg & tjurig. Lite senare fick han reda på att han hade inte ens tagit med sig den till speak esey , utan glömt den hemma hos jocce. Tjii fick han!
Men han bad om ursäckt sen för att han gapade på mig :)

Nu kom han och kröp upp med huvet på min mage så ska gå nu. Dax att mysa lite tycker vi nog båda två
ha en bra dag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0