Waiting for someone to be near

Nu sitter jag här som vanligt, i sängen ner bäddad framför tv:n. kollar på comedy central. Det är en riktigt bra kanal måste jag säga. Den underhåller mig halvnätterna :). Men skit samma. ni bryr er nog inte om vad jag sitter och glor på om nätterna. För just nu är det faktikst natt, klockan är tio i ett & jag kom nyss hem ifrån mormor.
När klockan blev halv tio fick jag för mig att baka , så jag började göra en morotskaka. Den skulle så klart vara u ungnen i 45 minuter så det tog lite tid innan den var färdig med glasyr och grejer på. Undet tiden så paratade jag med nicklas. Han har våran dator med sig denna veckan så jag har mammas. Vi satt och 'camade' två timmar tror jag. Fulade oss och kollade på soffor :) Jag vill ha han hemma hos mig! Men goda nyheter , han kommer hem imorgon! Jag längtar, jag saknar min älskling. 

Vi kollade på soffor som sagt & jag hittade en som jag egentligen hittade för två dagar sen men den försvann igår så jag trodde den var såld. Men antagligen behövde dom bara förnya annonsen. Så jag ringde på den och den fanns kvar & jag blev överlycklig för alla soffor som jag har fastnat för är sålda eller kostar dom över 9000 spänn & det är alldeles för dyrt. Men det fanns kvar och vi ska åka och kolla på den i helgen. Antagligen på lördag så det kör ihop sig lite med att jag & nicklas skulle hjälpa nina att flytta. men det ordnar sig. Vi ska nog köpa soffan eller ah vi ska köpa den, allt är fixat & jag älskar det. Snart är det flytt dags och det känns som att en pusselbit har hamnat på plats. Nu är det bara köksbordet kvar & en spegel som ska köpas. Köksbordet som jag la ut här igår ska jag nog inte ha. Jag har fått höra att glasbord är väldigt jobbigt att hålla rent. Så får nog bli ett annat. Får kolla runt lite till.

Åkte till Maxi med mamma innan och handlade flyttkatonger till nina. Sen körde mamma mig till ninas lägenhet där jag började packa ner allting jag kunde få tag i. Efter 40 minuter kom nina mysan och mormor & skulle hjälpa till. Dom hade med sig mat så vi åt först. Sen sa det bara poof så var vi färdiga. Tog nog inte mer än 2 timmar att packa ner hela lägenheten i 10 kartonger. Nu är det bara de stora sakerna kvar, som sängen, soffan, bordet, tv:n. Får se hur et blir på lördag. eller får vi hjälpa till och flytta på söndag i stället.  

Men nu så måste jag sova. Blir nog en bra dag imorgon & då behöver jag vila. Ska gå till djuraffärenn imorgon och se om dom har några kläder till pip. Han fryser så när vi är ute och går. Sen ska jag baka lite muffins hade jag tänkt så jag måste handla & sen ska jag fika med mormor & på kvällen kommer nicklas hem. Så nu ska jag sova. Sov gott allihopa. Puss










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0