welcome to the thrill of a lifetime

ibland överträffar jag mis själv. Jag har nyss gjort kokt potatis stekt/kokt kotlett & brun sås på de. & det blev så jävla gott att jag tror inte på det själv :) det blev helt sjukt gott, så nu har jag ätit 6st potatisar & en kotlett bit & en jävla massa sås :) det ska bli min middag imorgon med, om inte morsan äter upp de.

Skolan idag har gått bra, på drycker så gjorde vi ett prov som jag självklart hade glömt vi hade, men det gick bra. På naturkunskapen så satt vi vid datorena & gjorde lite tester om jorden & lite sånt smått och gott. Sen efter lunchen så var det bakning, jag bakade tivoli kakor & bajskakor, jag vet inte riktigt vad bajskakorna heter egentligen så därför får dom heta bajskakor.
När vi sen hade bakat färdigt gick vi in i resturangen & sålde dom :) vi känade ihop lite pengar i alla fall, & det var rätt roligt ju :)

Efter skolan följde jenny med mig in till byn & sen gick jag hem till mormor med pip. Sen bort till maxi & hadlade kotletter, sen till netto & handlade potatis & lite andra saker till mormor, hämtade lucas samtidigt så han med fick ut och gå en liten sväng.
& nu sitter jag hemma i storarummet & har precis ätit upp min fantastiska mat. Ska gå hem till mormor igen & dela med mig av kotletterna.

Ha det bra Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0