We'll show them all how much we mean

Hallå, jag sitter & fryser i storarummet, kollar på storm chasers, dricker te & äter en rullmacka med ost & vindruvor. Jag förbereder mig på att gå ut i det loja vädret. Ska in på netto åt mormor & hunden måste snart ut.
Madelene följde med hem idag, jag packade ner det sista i påsar & hon läsa ut mina gammla loggböcker, sen kollade vi på halva new moon.
Nicklas var hemma innan jag var det idag :) det tyckte jag om! Men nu är han hos robin. Inte så kul för han att lyssna på mig & madelene, så han stack. men det gör inte så mycket, jag ska ju ändå ut snart.

Imorgon så flyttar vi ! Är det inte otoligt :D, nästan allt är nerbackat, i alla fall de viktigaste, och jag är riktigt över super glad! vid tolv imorgon på förmiddagen så får vi börja, jag kommer säkert vakna super tidigt bara för det. Men imorgon natt ska jag sova så himla gott i våran nya lägenhet! yes yes yes!

Men nu har jag ätit upp min macka & tet är snart slut. Lika bra att bege sig ut innan det blir för kallt.
Ha det bra så länge så hörs vi senare eller imorgon PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0