When the breath gets shallow and fast

En lungn dag har det varit tycker jag, det var bara jag Johanna & Jenny i skolan idag , och vi gjorde inget speciellt på någon lektion egentligen, lite svårt när man saknar halva klassen. Så vi tog det mest lungt.
Efter skolan gick jag hem till mormor och gick sen och handlade åt henne. När klockan blev halv fem gick jag hem och började med middagen, nicklas han kom hem samtidigt. han ska sova hemma inatt & imorgon ska han köra upp :) håll tummarna allihopa! Så det blir en kort vecka ifrån honom , det känns bra :)

har prov på onsdag om fetter :o , det kan bli spännande, jag kommer inte ihåg ett skit, får nog ta hem det imorgon och läsa på lite. Imorgon är det bakdag i skolan & efter det så ska vi sälja det vi har bakat. Kan bli kul :) kommer inte ihåg vad jag skulle baka, en lätt sockerkaka tror jag utan fett i, får allt se hur det går!  

Men nu ska jag föna mitt hår & sen ska jag gå till konsum och köpa en frukt eller två kanske. Ha det gott :)
Det har nicklas och lucas just nu i alla fall, dom ligger och myser i sängen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0