And I want you to know

Hallå hallå.
Idag vaknade jag av att nicklas började så kallat "mysa" med mig, i sömnen! ja han sov, undra vad han drömde om? :D Men jag vaknade i alla fall & steg upp. Då var nog klockan lite i nio. Jag började genast plocka lite här hemma. Orkade inte göra så mycket för jag var fortfarande rätt jävla trött. Men det blev i alla fall lite mer städat. Efter det gick jag hem till mormor för att få min dagliga dos av kaffe & skit snack så nu är det av klarat :) Nicklas som vaknade när jag gick kom också till mormor efter en liten stund.
Efter kaffet hos mormor lånade vi mammas bil för att köra och kolla om bilskoten hade öppet. Det hade den inte. Så det blir inte at skota våran lilla saab idag. tycker lite synd om saaben :( men får man inte köra den så är det lika bra att skrota & köpa en annan fungerande bil! Eller ?

Nu är vi hemma & jag har kastat i två maskiner tvätt städat handfatet på toa & nicklas har nu öven rensat rören under handfatet på toan. Det var inte speciellt fräscht där. Men sånt måste göras!
Nu kollar jag på Ellen Degeneres som snart ska få besök av Gordon Ramsay :) Det ska bli kul att se!
Så jag ska inte skriva mer just nu. Ha en bra dag Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0