And neither of us can barely breathe at all

Pigga och vakna som alltid!
Steg upp för en timme sen ca , tog ut Mila & sen pip. Det är nite lätt att gå med båda i kopel när det regnar och dom hatar regn. Så jag gick dubbla gånger.
Nu har jag precis haft en nys attack, tror jag håller på att bli sjuk :( Så jag ska fixa till lite smink och hoppas på att jag inte behöver nysa med idag, senare så ska vi äta frukost på Derés med Nina My & jag tror Adde och Anna ska med.
Men först komemr lite bilder från igår eftermiddag











Vi körde hem till Nicklas föräldrar på eftermiddagen. Båda hundarna var med & att pip han älskar att springa fritt de visste vi, men Milan hon var inte sämre, det var roligt att se!
Sista bilder är på Ida - nicklas lilla syster :)

Kommentarer
Postat av: Ida.J

Men herregud va tjock man kan se ut då! Fast gölliga är vi! Och score att du lyckades fånga alla din rök på detta kort, haha!

2010-07-29 @ 20:51:02
URL: http://releasemecandyman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är ni på ole och deres varje dag?:)

2010-07-29 @ 23:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0