Are you ready to love me?

Jag har typ väldigt tråkigt.
Eller nej förresten jag HAR väldigt väldigt tråkigt!

Jag sitter i min och nicklas enorma säng helt ensam, inte ens pip ligger i sängen! Då är det ensamt de kan jag lova.
I alla fall, jag sitter i sängen ensam med ett par shorts & nicklas hundra stolekar för stora t-shirt, med täcke på mig, inga fläcktar på, inga fönster öppna & en tusengrader varm data i knät. Tro ni jag är varm eller?!
Varför öppnar jag inte inte fönstet, sätter på fläcktarna, ta av mig kläderna eller lägger ifrån mig datorn kanske ni undrar? hmm, jag har inget svar på det :s
Tycker nästan det känns som att jag håller på att tappa förståndet. Så uttråkad och varm är jag just nu. Jag är så uttråkad så jag har lekt med camen lite. Det bjuder jag er på!



Japp såhär roligt har jag det! Någon som vill byta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0