As the ice begins to melt, we see a form within

Äntligen kan jag bara vräka ut mig i soffan & bara vara!
Är väldigt trött efter att ha stigit upp vid sex i morse när jag annars har vaknat runt tolv hela sommarlovet. En stor förändring kan jag tala om! Så nu är jag trött och jag har världens jobbigaste huvudvärk. Ska ta och äta en eller två ipren så fort jag är färdig här :)
Vi gick ner och satte oss på Olé när klockan var runt tio, Milan var med. Så hon lär sig att vara bland folk. Vi satt säker där i två timmar innan vi gick upp igen & jag fixade till mig lite och förberedde mig för att bli tattuerad.
Sen var klockan ett så då gick jag ner till Pirate Island. Vi var färdiga runt tre så det tog inte så lång tid denna gången & det gjorde inte lika ont heller. Det var faktiskt inte alls farligt.
Tänker inte lägga upp någon bild just nu eftersom hela tattueringen är full av plastfolie och jag ska inte ta av det på en stund.
Som sagt huvudvärk & trött, så nu ska jag kurra ner mig i soffan & kolla på tv resten av kvällen!

Ha det bra Puss!

Kommentarer
Postat av: mimmi

vad tycker pip???

2010-07-27 @ 19:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0