Boy your loving is all I think about

Inatt drömde jag om att jag tattuerade mina handleder. Både uppe & nere. Eller på och under, vet inte hur man ska säga. Men det var riktigt fint. Kanske något man ska tänka på ? :O Det jag hade gjort i drömmen var lite kladdigt dock med ändå rätt så tufft. Får se vad som händer med det , jag har ju lite annat planerat just nu! ;)

Idag är jag uppe tidigt också, klockan är endast halv tio. Vaknade jag av mig själv? Nej klart jag inte gjorde, jag ställde klockan för annas hade jag vaknat vid tolv & de hade inte gått för sig. För vid tio så ska jag äta frukost med Anna på Derés & snacka skit så klart ;)

Nicklas kommer hem idag med & idag har vi varit tillsammans i hela 23 månader! Fy sjutton vad tiden går snabbt :O Helt galet! Men han kommer i alla fall hem idag och jag funderar på om jag kanske skulle ta upp lite köttfärs och göra lasange idag ? Det tycker han om :) Så gör vi.

Men nej nu ligger jag efter schemat, skulle tagit ut hunden direkt för nu har jag bara 25 minuter på mig att sminka mig, fixa håret, ta på mig kläder & ta ut pip! Får se om det är tillräckligt varmt för att sitta ute. då får pip följa med!

Haa en bra dag



Inte jag på bilden. Någon random bild från google!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0