Buy all of the things I never had

Hallå :)
Nicklas ligger i soffan med båda hundarna bredvid sig & jag sitter på hans data eftersom Mila har bitit sönder sladden till min lapptop :( Lite surt, men nicklas kunde lödda ihop den igen så det är inte så farligt!

Idag vaknade ja och steg upp vid tio, tog ut pip & sen gick vi ner på Derés för att äta lite frukost.
Mila fick följa med.
Folk kan inte låta bli att komentera henne. Rätt jobbigt faktiskt.
När vi satt och åt så sitter det en gubbe vid bordet bredvid oss, först säge han 'gud så söt' & det är väl okej. Men sen börjar han berätta om sina hundar och att han har haft hundpansionat eller vad det heter. Vem bryr sig? Jag känner inte honom och hade inget behov av att veta vad han har gjort sitt liv.
Vad tycker ni? Jobbigt eller helt okej ?

Nu ska jag kolla lite  tv & sen kanske gå bort till mormor ett tag. Ha det bra puss!

Kommentarer
Postat av: mimmi

fast hon ÄR ju söt!!!

de kanske tror du blir glad när de säger det?

stå ut!

2010-07-31 @ 18:25:23
Postat av: Anonym

Helt okej, finns för lite trevligt folk i samhället..

2010-08-03 @ 14:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0