Eat your bread like the upper class

Idag är jag uppe och stutsar tidigt :) klockan var lite över nio när jag steg upp & hoppade in i duschen. Nicklas som nu har semester ligger fortfarande och sover sött i hela sängen. Pip har inte sagt ett ljud om att behöva gå ut och kissa så inte har jag gjort det. Men jag ska snart ta på mig lite kläder och gå ut en sväng med honom. Sen ska jag väcka nicklas så vi kan åka och handla lite pålägg så vi kan äta lite frukost.

Och idag mina vänner är the D day! Jag tänker inte tala om vad som händer. Det märker ni ikväll eller imorgon. Men för mig är det stort! Jag har längtat efter detta lääänge nu! Och idag smäller det! Klockan 13.00. YEY!

Nu ska jag klä på mig Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0