Eclipse

Idag så vaknade vi väldigt mycket för sent, vi vaknade vid halv ett :s känndes rätt dåligt. Men jag började dagen som alla andra, med att ta ut pip. När jag gick hem mötte jag adde anna johanna & jocce som satt på olé, stod och pratade ett tag sen kom även nicklas ner. Jag gick upp och lämnade hunden. Sen gick vi alla ner till Pirate Island där mamma var och skulle bli ny tattuerad. Men jag började känna mig dålig i hela kroppen så jag och nicklas gick hem istället. Vi åt lite duschade och sen mådde jag bätte.
Efter maten så kollade vi på New moon, eftersom nicklas inte hade sett den innan tyckte jag det var en bra idé att han såg den. Så han förstår lite mer under Eclipse som vi strax ska åka och se. Jag är riktigt peppad på att se den eftersom jag totalt har glömt bort var boken handlade om :s Men därför ska det bli lite roligare att se filmen idag :)

Vi har äver varit hos pappa en runda idag, vi hade pip med oss och han var väldigt varm. Vad gör man inte som en snäll matte? jo jag doppade han i pappas pool, han gillade inte det när han var i vattnet men det var väldigt roligt att torka av sig i gräset och springa runder :)
Imorgon blir det att åka till pappa igen och grilla , det ska bli gott, pappa är helt klart bäst på marinad och han är mäster grillarn :D Så det kommer bli mumsigt!
Nej nu ska jag gå och fixa till mig lite och sen ska vi åka till Växjö, ha en bra kväll i solen mina vänner! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0