Five days since you laughed at me

God morgon på er!
Hur kunde det blir söndag så snabbt ? Denna veckan har bara flugit förbi tycker i alla fall jag. Det kan vara för att nicklas har varit hemma och då slipper man längta efter att han ska komma hem. Det bästa är att han inte åker iväg imorgon bitti :)

Idag steg jag upp vid nio. Plockade och donade lite här hemma sen tog jag ut hunden på en lång runda. Efter det väckte jag nicklas och vi gjorde oss iordning lite för att gå ner på Derés och äta frukost med pappa.
Min stackars lilla pappa som har fått ryggskott. Han kan knappt gå utan att börja gråta och han ska iväg och jobba i kalmar i tre veckor. Stackars pappa!

Nu är vi hemma igen i alla fall, nicklas kollar efter ny bil på blocket & jag kollar på hundar ;) tjatar lite idag med!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0