Her tragic flaw was not a blunder

Sitter i soffan med älsklingen bredvid mig & kollar på Jon & Kate plus 8.
Är rätt trött fortfarande trotts att jag vilade en stund innan. Men min huvudvärk har i alla fall gått över & det är ju alltid något. Klockan är ju faktiskt tio i elva redan så jag har rätt att vara trött!
Vi ska kolla lite till på tv & sen blir det sista rundan med Mila & sen sova så länge det går imorgon. Hoppas på att jag slipper gå upp vid sex imorgon med. Men känner nästan på mig att det lär bli tidigt.


Jenny: Spökhotellet är helt sinnessjukt! men det hade varit tufft att jobba där eller hur? ;D
Mimmi: Pip är rätt lungn när det gäller Mila, han skäller till lite när hon kommer för nära, annars är det ingen fara!


GOD NATT


Kommentarer
Postat av: mimmi

haha, hon blir ju ändå större än pip om några månader, tror pip blir rädd då! :D

2010-07-27 @ 23:31:30
URL: http://mimmielofsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0