I could've wrote down

Hejhej
Denna dagen har känts som en evighet. Fast jag inte har suttit hemma så mycket idag känns det som att jag inte har gjort så mycket heller!
vi steg upp runt tio & åt lite frukost. Efter frukosten gick vi till ikea för att kolla runder lite på nya storarums möbler! har nog fått nicklas att förstå att vi behöver nya möbler. Äntligten! Dock är allting svin dyrt men så är det väl med alla möbler antar jag. Vi får väl ta lite då & lite då. Vi köpte inget idag men vi vet lite vad vi är ute efter i alla fall.
Efter ikea gick vi till Cafe Olé, jag tog en glass och nicklas drack en öl. Nina Magnus och My kom också dit. Dom skulle åkt till Kivik men kom inte längre än till Älmhult. Så dom stannade, åt lite mat & åkte aldrig igen. Efter at ha suttit på Olé i kanske tre timmar så åkte vi fem ut till Anna & Linus i killeberg. Pratade en stund, planerade lite fest och sen skule nina magnus och nicklas helt plötsligt på fest ikväll. Så jag blev lämnad med mysan & dom åkte.
Anna körde hem mig och My efter ett tag. Nu är jag hemma nicklas är på fest & Mysan hon sover sött i min säng.
Funderar på när jag ska flytta över henne till sin egen säng så jag med kan få sova lite. Men än så är det ingen fara för jag ska kolla på tv en stund till klockan är ju bara lite över nio.
Jag har också nyss tryckt i mig en halv pizza. Det var gott. Men jag hade faktiskt tänkt göra fiskgratäng idag , men det får väl bli imorgon istället :)

Nu blir det tv. Ha det bra Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0