I dont really care where you live at

Var på hästveda marknad igår med Nina, My, Elin, Marina & Björn. De var trevligt om man bortser från att jag höll på att spy hela tiden & att det var fruktansvärt varmt :)
På kvällen var jag ute och träffade Anna en runda, behövde det! Senare var jag bara hemma, kollade på tv & somnade i soffan. Alltid lika skönt ;)

Nu sitter jag på ryggen i soffan & försöker samla lite krafter för att städa här hemma. Ser ut som f-a-n. Plus att jag inte orkar stressa med att städa imorgon när nicklas kommer hem, lika bra att få det gjort. efter städningen är jag antagligen helt slut så då ska jag ställa mig och duscha väldigt länge.

Ha en bra dag medans jag straffas med städning. :( HEYHEY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0