I really don't like your arrogance

Nu har jag precis varit ute med hunden, samtidigt lämnade jag en lapp till HM i postlådan. Nya kläder inhandlade :)
Alltså är jag på relativt bra humör just nu :D Nicklas cyklade just hem till Robin för att dricka en grogg, förhoppningsvis så kommer han väl hem om en stund igen så jag slipper somna ensam.

Kläderna jag handlade finns inte på HM:s hemsida så har tyvärr inga bilder. Men jag hoppas på att kläderna kommer så snart som möjligt. Jag hatar att vänta!
Det jag har beställt är
Ett par stövlar
En jacka
Ett par Jeans
En farfarströja till nicklas.

Japp även han ska ha lite nya kläder :) Dock vet han inte om att jag beställde den till honom. Överraskning :)
Får se om han blir glad :)
Nu ska jag kolla runder i våra köks skåp och se om vi har något gott jag kan äta på medans jag väntar på att nicklas kommer hem. Ska även kolla lite på kläder som jag redan äger och se vad jag kan ha på mig imorgon när vi åker till Liseberg. Man vet ju aldrig hur vädret blir så jag måste vara förbered :)

Ha de bra Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0